Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~madzz | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena adresPozna zarejestrowany29.06.2008 @20:09:19 ostatnio na stronie16.05.2017 @05:58:16
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty148 komentarze2975 posty na forum22

komputer / sprzęt
d5000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mateuszskibicki1    19.11.2009 @22:26:14
Aaa... szkoda ;] jakieś 5km od siebie mam Trzcianke ale pewnie inna :P.. no cóż dzięki za komentarze i pozdrawiam ^^
~mateuszskibicki1    19.11.2009 @22:21:48
Dzięki za obserwację... Trzcianka.... niedaleko Tłuchowa/Mysłakówka może? :P
~koza1992    01.11.2009 @15:18:08
Ja również Dziękuje
~whateverr    31.10.2009 @21:46:27
Spokojnie, może jakiś powrót do ludzi będzie :-P
~whateverr    31.10.2009 @20:17:57
Bo się nie może zbytnio galeria zantropomorfizować :-D
~mikejj23    24.10.2009 @21:34:10
dzieki!!! ciekawa galeria! pozdrawiam
~Konstancje    24.10.2009 @21:26:45
dziękuje
~whateverr    23.10.2009 @13:15:24
Dzięki :-P
~kacper92    22.10.2009 @23:00:07
Serdecznie dziękuje za komentarze i obserwacje Pozdrawiam
~whateverr    21.10.2009 @22:26:21
Z tego co wiem, to nie umie. Nie chwaliła się bynajmniej. A te skrzypce to i tak stare i popsute są, bez strun.
~InvisibleSide    16.10.2009 @14:35:26
Ja swoją opinię też mogę wyrazić :D. Po co czekać, aż inni to zrobią :D
~sugarwoman    11.10.2009 @15:33:37
~bohomaz13    10.10.2009 @13:22:27
Dziękuję
~whateverr    07.10.2009 @19:14:00
Tak, zgadza się
~krzysiekkubis    03.10.2009 @10:44:30
z chmurami o to chodziło bo był to jedyny dobry widok w ciągu dnia wiec lepiej nie mogło wyjśc ale dzięki
~InvisibleSide    28.09.2009 @12:07:51
Dziękuję
~cowboysam    22.09.2009 @17:20:27
~calonex    21.09.2009 @19:15:29
pająk ważniejszy oczywiście. a żeby to udowodnić właśniepostanowiłam zrobić go kolorowego, razem z pierwszym planem .;]
co do jakości, to jestem załamana, że nie mogę robić wyraźnych zdjęć. : (
~calonex    18.09.2009 @20:26:04
ano tak się składa, że to jest mlecz.:D
~kazdyloginjestzajety    17.09.2009 @22:03:29
moje hehe:P
_______
nie znam sie. nie zapraszam do mnie.
~kazdyloginjestzajety    17.09.2009 @20:12:34
danke
_______
nie znam sie. nie zapraszam do mnie.
~kazdyloginjestzajety    17.09.2009 @20:10:52
hehe tz?
_______
nie znam sie. nie zapraszam do mnie.
~FauxPas    17.09.2009 @18:44:59
nie ma za co W koncu od tego jest digart
~Adamo923    17.09.2009 @17:34:18
Dzieki
~drouge    16.09.2009 @19:36:09
'jestem polką' czyż nie ? :-D
_______
sometimes I think I was born backwards.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt